czwartek, 4 października 2012

get ready for the rain

Hej. Właśnie wróciłem ze szkoły. O 15? Kiedyś to moja mama przychodziła o tej godzinie i czekałem na nią bardzo długo, a teraz jak przychodzę do domu to ona już tam jest. Właśnie jestem po wf z F. i o dziwo było całkiem, całkiem - był miły, nie krzyczał na nas i nie "klepał nas po tyłku"! Jest teraz całkowita ulewa, jeszcze wczoraj było bardzo gorąco. Nienawidzę jesieni - po co jest taka pora roku? Troche wiosny i trochę zimy. Takie jedno wielkie gówno! Ale zima jest całkiem spoko. Są fajne chwile z przyjaciólmi, ale też czasami są takie dni - bardzo zimno, deszcz i "chlapa" wszędzie! Przepraszam z góry za to, że będę pisał posty nie za często bo muszę się dużo uczyć... Bo rodzice może mi kupią iPad'a jak będę miał czerwony pasek na półrocze, ale ciiiii.

Brak komentarzy: