wtorek, 30 października 2012

very stupid snow today

Cześć! Dawno mnie nie było, ale nareszcie zaczynam odzyskiwać sens życia :). Już niedługo szykuje się nowa wiadomość dla Was - "suprise". To jest bardzo ambitny dla mnie pomysł. Paczka już przyszła, ale jeszcze jest trochę roboty... Na początek bardzo dziękuje firmie DUNNES za jeden z pierwszych fundamentów do mojego nowego projektu.

Jak wyszłem z domu i patrzę, że już pada śniego to myślałem, że się zabije. Przecież jeszcze nie było jesieni, a już zima? Ja się na to nie zgadzam. Przez całą drogę padał na mnie śnig i poprostu jednym słowem - nienawidze tego uczucia! Prawdopodobnie w czwartek i może także w piątek (sa to sni wolne) zaczne z moją kuzynką (jest współtwórczynią pomysłu) z tworzyć to wszystko.
Więcej info w najbliższym czasie. Być może będziemy mieli do tego kanał na YOUTUBE, więc będziecie mogli zobaczyć "MAKING OF", ale wszytsko podam niedługo. :)
 

Brak komentarzy: