poniedziałek, 3 grudnia 2012

night

Cześć! Właśnie wróciłem do domu po bardzo fajnie spędzonym wczorajszym dniu. Byłem u ciociu, która niedawno przeprowadziła się do nowego mieszkania. Było bardzo fajnie, było trochę ludzi, ale ok. Ciągle latał mały pies. Ja i moja kuzynka byliśmy na drugim piętrze na wielkim włochatym dywanie przy komputerze <jak zwykle.xd>. Opracowaliśmy plan związany z my vision i niewiem czy Wam powiem o tym całym my vison. To nie jest nic wielkiego i nie chcę żyby ktoś robił z tego powodu aferę itp. więc proszę, uszanujcie to. Słuchaliśmy premiery piosenki na radiu online. Nocowałem tam i do prawie 5 nad ranem oglądaliśmy film w 3D :) (wszyscy, znaczy oprucz jednej osoby która poszła spać:)






 
 
Pozdrawiam!
 
PS
 
Kto się już nastawił na to, że jest już grudzień i że jest zima?

Brak komentarzy: